چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
«سلام غریبه» در رتبه هفتم از ۱۰۰ کتاب برتر عاشقانه

کتاب «سلام غریبه» به نویسندگی کاترین سنتر، نامزد بهترین رمان عاشقانه سال ۲۰۲۳ و در رتبه هفتم عاشقانه صد کتاب برتر سال ۲۰۲۳ آمازون قرار دارد.کاترین سنتر نویسنده این کتاب از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است .

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «سلام غریبه» نامزد بهترین رمان عاشقانه سال ۲۰۲۳ وبسایت گودریدز و رتبه هفتم عاشقانه صد کتاب برتر سال ۲۰۲۳ آمازون است. کاترین سنتر نویسنده این کتاب، از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که رمان‌های پرشوری درباره عشق و خانواده می‌نویسد و کتاب‌هایی مانند «چگونه دور شویم»، «بادیگارد»، «چیزهایی که در آتش‌سوزی نجات می‌دهدی» و «خوشبختی برای مبتدیان» را در کارنامه خود دارد. کتاب‌های او بارها در فهرست بهترین‌ها قرار گرفته‌اند. در نوشته پشت جلد این کتاب آمده است: سیدی مونتگومری هرگز انتظار اتفاقی را که برایش می‌افتد، ندارد.

بریده‌ای ازکتاب: عاشق می‌شود… آن هم عاشق دو مرد کاملاً متفاوت. ولی آیا این واقعاً عشق است؟ یا تلاشی موقتی برای پرت کردن حواس خودش از مشکلات زندگی واقعی؟ زمان‌بندی‌اش که واقعاً افتضاح است. اگر زندگی‌اش فقط کمی واضح‌تر بود، شاید می‌توانست راهش را پیدا کند. اما در حال حاضر درک درست هرچیزی غیرممکن به نظر می‌رسد. حتی اگر برخی چیزها را فقط زمانی می‌توانیم پیدا کنیم که دنبال‌شان نباشیم. و برخی افراد هستند که وقتی اصلاً انتظارشان را نداریم، سروکله‌شان پیدا می‌شود. همیشه، همیشه روش‌های دیگری هم برای دیدن وجود دارد....

رمان «سلام غریبه» نوشته کاترین سنتر با ترجمه مریم رفیعی راهی بازار کتاب شده است. این رمان در ۴۰۸ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و بهای ۳۵۰ هزار تومان در نشر آموت منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها