شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
«آهای بینی کجایی؟ به این میگن بویایی» منتشر شد

انتشارات محراب قلم، کتاب شعر «آهای بینی کجایی؟ به این میگن بویایی» به قلم روث اسپایرو را که سروده گروه شعر کتاب‌های مهتاب است، منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «آهای بینی کجایی؟ به این میگن بویایی» برداشتی شعرگونه از کتاب ″Baby loves the five senses Smell" است. این کتاب یک جلد از مجموعه «به من بگو این چیه؟» است که از سوی کتاب‌های مهتاب (واحد کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم) برای گروه سنی «الف» و «ب» منتشر شده است.

مجموعه «به من بگو این چیه؟» مجموعه‌ای چندجلدی است که هر جلد آن، یک موضوع علمی را با زبانی آهنگین به خردسالان آموزش می‌دهد. کودک بوی نان تازه را خیلی خیلی دوست دارد؛ اما بینی چگونه می‌تواند کمک کند تا او عطر بوی نان تازه را استشمام کند؟ کودک شما با خواندن متن آهنگین و دیدن تصاویر جالب این کتاب به راحتی و به صورت علمی با عملکرد حس بویایی‌اش آشنا می‌شود.

شعرهای این مجموعه را حدیث لزرغلامی به صورت صوتی خوانده است و شما می‌توانید علاوه بر خواندن نسخه کاغذی کتاب، با اسکن‌کردن کیوآر کد روی کتاب‌ها، فایل صوتی آن را نیز بشنوید.

در بخشی از متن این کتاب می‌خوانیم:

بو می‌آد

از این‌سو

از اون‌سو

یه چیزایی خوشبواَن

یه چیزهایی هم بدبو!

خیلی چیزا رو می‌تونی بوکنی

بوی جدید واسه بینیت رو کنی!

بوی باد، بوی درخت و خاک و برف و علف

بوی شن و ماسه و بوی دریا

کشتی و بوی صدف

اطلاعات بیشتر:

انتشارات محراب قلم، کتاب شعر «آهای بینی کجایی؟ به این میگن بویایی» از مجموعه «به من بگو این چیه؟» به قلم روث اسپایرو، تصویرگری آیرین چان را که سروده گروه شعر کتاب‌های مهتاب است، در ۲۴ صفحه مصور رنگی، به صورت بورد بوک و به بهای صد هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط