یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» در شهریور ماه

مازندران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: مراسم تجلیل از ۱۰ برگزیده مسابقه کتابخوانی «مدیرمدرسه شریعت» شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، احسان آهنگر گفت: ۱۹۹ نفر در مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» که با محوریت روایت خدمت شهید «محمد تراب نژاد» برگزار شد شرکت کردند که از این تعداد ۱۰ نفر به عنوان برگزیده مسابقه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه «شهروز سنایی» از سلمان شهر، «معصومه باقری» از ساری، «مرجانه باطبی» از تنکابن، «عباس اکبری کیاسری» از ساری، «زهرا بابائیان» از گلوگاه، «فاطمه دادویی» از زیراب، «مهسا توسلی» از ورامین، «حمیده رجبی» از نکا، «بهناز علویان» از ساری و «فاطمه برزگر» از آمل ۱۰ برگزیده این مسابقه هستند، گفت: ویژه برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» طی نشستی در اواسط شهریورماه درسالن اجتماعات حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «مدیر مدرسه شریعت» با محوریت روایت خدمت شهید «محمد تراب نژاد» به قلم «رحیم مخدومی» از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ مردادماه سال‌جاری به همت کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها