سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
برگزاری دوسالانه «هنرنگار» در زنجان

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: دو سالانه «هنرنگار» در رشته‌های فرهنگی و ادبی برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: مرحله استانی نهمین دو سالانه «هنرنگار» در استان زنجان فراخوان داد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های هنری و ادبی شامل هنرهای تجسمی، طراحی و نقاشی و داستان و خاطره‌نویسی برگزار می‎شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: طراحی و نقاشی، گرافیک (پوستر)، تصویرسازی، ️نگارگری، نستعلیق، شکسته نستعلیق رشته‌های هنری این جشنواره است.

رستمخانی ادامه داد: نگارش دلنوشته و خاطره در رده‌های سنی مختلف نیز از بخش‌های ادبی این جشنواره است و به بهترین خاطره نویسی و داستان جوایزی اهدا و در نهایت در قالب کتابچه به چاپ خواهد رسید.

وی از برگزاری چند جشنواره فرهنگی و ادبی و هنری توسط سازمان بسیج هنرمندان از ابتدای سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مخاطب سازمان بسیج هنرمندان؛ فعالان رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری هستند از همین رو تلاش می‌شود برای همه رشته‌ها کلاس آموزشی و جشنواره رقابتی مرتبط داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: فراخوان مربوط برای ثبت نام هنرمندان منتشر شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه دوره‌های آموزشی در ۲۰ رشته آموزشی برگزار می‌شود، گفت: عکاسی دیجیتال، شعر، قصه‌گویی، خاطره نویسی و داستان، نویسندگی خلاق، گویندگی و فن بیان، مبانی ادبیات داستانی، ساخت ظروف تزئینی، طراحی و نقاشی روی پارچه و لباس، فیروزه‌کوبی و جواهردوزی از جمله‎ رشته‌های هنری و فرهنگی است که طی ایام تابستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط