چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: جشنواره گوهر فاطمی در استان زنجان برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «گوهر فاطمی» با هدف ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های آحاد جامعه در حوزه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوع جشنواره شامل عفاف، حجاب، جهاد و ایثارگری، عفاف، حجاب، فرهنگ و هنر، عفاف، حجاب، دانش و پژوهش و عفاف، حجاب، خلاقیت و نوآوری است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه موضوعات مربوطه باید در قالب آثار فیلم، عکس، شعر، نقاشی، دلنوشته، سرود، تئاتر، موشن گرافی، طراحی و گرافیک، خوشنویسی و آثار چاپی در قالب کتاب ارسال شود، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مردادماه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت عموم هنرمندان و نویسندگان در این رویداد فرهنگی و هنری آزاد است، افزود: در پایان جشنواره آثار برتر در حوزه فیلم به صورت کلیپ تهیه و آثار برتر در حوزه‌های مکتوب نیز در قالب کتابچه به چاپ خواهد رسید.

رستمخانی همچنین از برگزاری دومین آفرین واره بین‌المللی فیلم و عکس «راوی عشق» خبر داد و افزود: با توجه به شهرت زنجان در برگزاری مراسم باشکوه عزاداری ماه محرم، این رویداد هنری اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: در همین راستا تلاش می‌شود در قالب عکس و خاطره نویسی حضور باشکوه زنجانی‌ها در این مراسم معنوی ثبت و ضبط شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط