سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
اجرای طرح ملی سوادقرآنی از ابتدای مهر در خراسان جنوبی

خراسان جنوبی- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح ملی سواد قرآن‌پایه از ابتدای مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی ویژه افراد ۱۰ تا ۴۹ سال در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

سیدعلیرضا موسوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: در این طرح افراد در این رده سنی باسواد می‌شوند و هدف اصلی طرح نیز شناسایی افراد باسواد قرآنی فاقد مدرک تحصیلی و بی سوادهای علاقه‌مند به باسوادی از مسیر قرآن آموزی است.

وی افزود: در این طرح افراد در دوره‌های قرآنی که برگزار کننده آنها دارالقرآن فرهنگ و ارشاد، مساجد و امامزاده‌ها هستند شناسایی و به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیما و دارالقرآن‌های استان در اجرای طرح ملی سواد قرآنی فعالیت خواهند کرد.

موسوی افزود: متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به کارشناسان سوادآموزی مستقر در مدیریت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها نام‌نویسی کنند.

وی گفت: این طرح به مدت سه سال در استان اجرا و سطح ارزیابی آن در ۷ گروه تعریف می‌شود که افراد در این گروه‌ها آموزش خواهند دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها