چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
مسابقه کتابخوانی با خط بریل در لرستان برگزار  می‌شود

لرستان - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان از برگزاری نخستین مسابقه کتابخوانی با خط بریل در سطح آموزگاران و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، سیده زهرا پورنجفی روز چهارشنبه در دیدار با نصرت‌الله امیری‌خواه رئیس کتابخانه مرکزی خرم‌آباد ضمن بررسی ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری دو جانبه در حیطه‌های فرهنگی و پرورشی، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با خط بریل در لرستان خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای فرهنگی اقشار مرتبط با این اداره از ضروریات امروز جامعه است، افزود: تمرکز بر روی ابعاد فرهنگی این اقشار و تقویت بنیه معنوی آنان از برنامه‌های حیطه پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی استان است.

رئیس کتابخانه مرکزی خرم‌آباد نیز در این دیدار، از آمادگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و همچنین به صورت ویژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد برای ارائه خدمات حوزه کتاب و نشر به آموزگاران و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد و افزود: این کتابخانه آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات، پویش‌ها و جشنواره‌ها و سوگواره‌های مذهبی و فرهنگی با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان اعلام می‌کند و تمام ظرفیت خود را در این زمینه به میدان می‌آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها