چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
شماره جدید فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی منتشر شد

خراسان‌رضوی- یک‌صد و ششمین شماره فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، ویژه تابستان ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، یکصد و ششمین شماره این نشریه علمی – پژوهشی دربردارنده هشت مقاله است که به سردبیری سعید رضایی شریف‌آبادی، در دسترس اهل علم و پژوهش قرار گرفته است.

از جمله عناوین مقالات این فصلنامه می‌توان به «واکاوی حفاظت از حق مؤلف آثار در کتابخانه‌ها؛ موردکاوی نقش کتابخانه ملی ایران در جایگاه مرجعیت کتابخانه‌های ایران» و «واکاوی اکتشافی کاربردپذیری وبی سکوهای فناوری و نوآوری مبتنی بر نظرات خبرگان»، اشاره کرد.

همچنین می‌توان از عناوین مقالاتی همچون «مدل مفهومی مستندسازی تجربیات اعضای هیئت‌علمی دانشگاه بر اساس چارچوب بازی‌وارسازی اکتالیسیس چاو با استفاده از روش فراترکیب»، «کاربست نظریه دم طولانی در فروشگاه‌‏های کتاب الکترونیکی» و «نقش سازماندهی و مدیریت دانش سازمانی در بهبود شرایط آموزشی کارکنان دانشگاهی»، نام برد.

«عوامل اعتمادآفرین مؤثر بر تسهیم دانش سازمانی: مطالعه دلفی»، «بررسی تطبیقی نسخه‌شناسی ویژگی‌های مصاحف قرآنی مکتب هرات در دوره‌های تیموری و صفوی» و «نقش تعدیل‌گری رفتار نوع‌دوستی و انگیزش‌درونی در تأثیر مالکیت روان‌شناختی دانش بر رفتار پنهان‌سازی دانش (مورد مطالعه: معلمان شهرستان آران و بیدگل)»، از دیگر مقالات این شماره فصلنامه کتابداری و اطلاع‌رسانی، به شمار می‌آید.

مجله کتابداری و اطلاع‌رسانی، نخستین فصلنامه علمی - پژوهشی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری و اطلاع‌رسانی) در آستان مقدس حضرت رضا (ع) است که به صاحب‌امتیازی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، منتشر می‌شود. اهل علم و پژوهش برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فصلنامه می‌توانند به نشانی اینترنتی: https://lis.aqr-libjournal.ir، مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها