چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
۳۰ مقاله و کتاب به دبیرخانه همایش جوانی جمعیت زنجان رسید

زنجان- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون ۳۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده و هنوز بررسی آثار آغاز نشده است.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همایش استانی ازدواج و خانواده همچنین تأکید ویژه‌ای بر اهمیت آموزش و پرورش سرمایه اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اینکه با چالش‌های موجود در حوزه‌های مختلف از جمله فزایش طلاق، مشکلات ارتباطی و سبک زندگی‌های مدرن برگزاری این همایش امری ضروری به شمار می‌رود، اضافه کرد: همایش ملی جوانان، ازدواج و خانواده به عنوان یک رویداد مهم و تاثیرگذار در عرصه اجتماعی، فرصتی است تا پژوهشگران و علاقه مندان این حوزه راهکارهای خود را ارائه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ مقاله و کتاب مرتبط به این همایش به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: پیش‌بینی ما ارسال ۱۵۰ اثر تا پایان مهلت اعلامی است.

بازرگان از صاحب‌نظران و محققان این حوزه خواست؛ با ارسال آثار خود راهکارهای مربوطه را در راستای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری این همایش کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این، همایش سعی دارد تا با ایجاد یک شبکه ارتباطی میان جوانان، پژوهشگران و فعالان حوزه خانواده، بستری برای همکاری‌های پژوهشی و اجتماعی فراهم سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مهلت پذیرش مقالات در همایش ملی جوانان، ازدواج و خانواده تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ و زمان برگزاری نیز ۱۶ آبانماه است.

بازرگان افزود: در نهایت پس از برگزاری همایش آثار برتر در حوزه مقاله و کتاب در اختیار پژوهشگران برای اجرایی شده قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط