شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
سی‌ویکمین نمایشگاه چاپ تهران از ۳ تا ۶ دی‌ماه برگزار می‌شود

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه‌های مختلف چاپ، نشر و بسته‌بندی برگزار می‌شود.

جلیل غفاری‌رهبر، مجری برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا با اشاره به آغاز فراخوان ثبت‌نام متقاضیان حضور در این رویداد، عنوان کرد: پس از فراخوان بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه‌های مختلف چاپ، نشر و بسته‌بندی برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام ادامه دارد، افزود: از نیمه شهریور روند جانمایی شرکت‌ها در سالن‌ها آغاز خواهد شد؛ بنابراین درصددیم که بتوانیم برای سال جاری فضای بیشتری داشته باشیم.

غفاری‌رهبر با اشاره به درخواست شرکت‌ها برای در اختیار داشتن ۳۰ هزار مترمربع فضا گفت: درحالی که امسال فضای زیادی درخواست شده اما به دلیل همزمانی یک نمایشگاه دیگر با نمایشگاه چاپ، امسال نسبت به سال گذشته فضا کمتر شده است.

وی با بیان اینکه بنا داشتیم حدود ۱۶ سالن برای نمایشگاه امسال داشته باشیم، عنوان کرد: طبق برآوردهای اولیه فقط ۱۲ سالن در اختیار خواهیم داشت اما رایزنی‌ها برای افزایش این فضا تا زمان برگزاری ادامه خواهد شد.

غفاری‌رهبر زمان برگزاری این رویداد را ۳ تا ۶ دی‌ماه امسال اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته.‌بندی و ماشین‌آلات وابسته به‌عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای تجاری سالانه صنعت چاپ ایران است که با حضور جمع گسترده‌ای از شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به‌گفته وی، این رویداد فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این حوزه جدیدترین نوآوری‌ها، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها