دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کتاب «اشتیاق باغبان» منتشر شد

کتاب «اشتیاق باغبان» نوشته ژان پیر سارازاک و ترجمه لاله شهابی قریب را در ۶۲ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان نشر قطره در تابستان ۱۴۰۳ منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «اشتیاق باغبان» نوشته ژان پیر سارازاک و ترجمه لاله شهابی قریب را در ۶۲ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان نشر قطره در تابستان ۱۴۰۳ منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

این کتاب در دسته نمایشنامه‌هایی است که با ادبیات معاصر فرانسه نوشته شده و برای علاقه‌مندان به تئاتر و نمایشنامه و ادبیات فرانسه می‌تواند جذاب باشد.

همچنین در توضیح این کتاب آمده است: «اشتیاق باغبان حول پیچش داستان شگفت‌انگیزی بنا شده است که، با جابه‌جایی زمان و مکان، امکان زیادی برای تخیل‌ورزی به خواننده می‌دهد. این قصه دوستی یک بانوی پیر یهودی و باغبانی جوان با ذهنی آشفته و اشتیاقی وصف‌نشدنی را به تصویر می‌کشد - اشتیاقی برگرفته از سرسبزی بهار که در گذر زمان به سویی دیگر کشیده می‌شود و در گرمای تند تابستانی نامعلوم به انگیزة عمل باغبان جان می‌بخشد. برگریزان پاییز نهال رفاقت را سست می‌کند و ذهن مشوش باغبان را به تردید می‌کشاند. همه‌چیز درهم می‌آمیزد و در زمستانی وهم‌آلود.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها