پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
اهدای ۱۵۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های روستایی «ده پیاز» و «کوزره» در همدان

همدان - به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور(همدان)، ۱۵۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های روستایی «ده پیاز» و «کوزره» در همدان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کمک به توسعه مناطق کم‌برخوردار روستایی، بیش از ۱۵۰۰ نسخه کتاب با عناوین منتخب، از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران - مدیریت منطقه غرب کشور، به کتابخانه‌های عمومی و تازه تاسیس روستاهای «ده‌پیاز» و «کوزره» اهداء شد.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کتابخانه‌ها با حمایت و مساعدت بانک پاسارگاد به منظور توسعه مناطق روستایی و کم‌برخوردار ساخته شده و در اختیار علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار داده شده است و کتابخانه ملی ایران نیز در کنار بانک پاسارگاد و نهاد کتابخانه‌های عمومی، نقش حمایتی خود را ایفا می‌کند.

عاطفه زارعی افزود: رویکرد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حمایت از کتابخانه های عمومی به خصوص در مناطق روستایی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در بین آحاد جامعه است که به طور حتم موجب توسعه فرهنگی جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بخش عظیمی از مراجعه‌کنندگان کتابخانه‌های روستایی، بانوان و مادران هستند که علاوه بر ارتقا سطح دانش و آگاهی خود، تاثیر بسزایی در تربیت فرزندان و توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها