سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
سوگواره «ملت امام حسین(ع)» برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سوگواره «ملت امام حسین(ع)»ویژه تولیدات رسانه‌ای و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتای ایران (ایبنا) در سمنان، از برگزاری سوگواره «ملت امام حسین (ع)» خبر داد و ابراز کرد: این سوگواره برای سومین سال متوالی با هدف تبیین و نشر ارزش های عاشورایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سوگواره دارای دو بخش پویش تولیدات عمومی و حرفه‌ای است، افزود: وبسایت soogvareh.ir اطلاعات مورد نیاز داوطلبان را در درون خود درج کرده و می تواند راهنمای خوبی برای این فراخوان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۵ مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار برای این سوگواره است، گفت: غیرت دینی و جهاد تبیین، هیئت‌های مذهبی خانگی و تربیت حسینی، مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی، شهید رئیسی و ارادت حسینی فلسطین و مقاومت حسینی و راهپیمایی عظیم اربعین بخش های این سوگواره است.

فلاح با بیان اینکه عکس، مستند کوتاه، موشن گرافیک، پویانمایی، مستند، نماهنگ، پوستر، استوری و… دز زمره آثاری هستند که داوطلبان برای مشارکت در سوگواره می توانند ارسال کنند، گفت: متون ادبی شامل شعر و داستان کوتاه و سفرنامه هم در این رویداد پذیرفته می‌شود.

وی افزود: کنشگری عاشورایی در فضای مجازی با بازنشر آثار و هشتگ هایی که از جمله آنها می‌توان به ملت امام حسینیم، کربلا طریق قد و ما ملت امام حسینیم یکی دیگر از موضوعات و بخش‌های این سوگواره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها