پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
۳۸۰۰ زنجانی در مسابقه زندگی با آیه‌ها شرکت کردند

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سه هزار و ۸۰۰ زنجانی در مسابقه زندگی با آیه‌ها شرکت کردند.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: رویکرد مهم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه به آموزش قرآن و سبک زندگی قرآنی در جامعه با همکاری مربیان، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی و دغدغه مندان فرهنگی و قرآنی است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد حس نیاز به قرآن در بین افراد جامعه افزود: در «طرح ملی مسطورا» آیاتی از قرآن را انتخاب و سطر به سطر آنها با شعار «زندگی با آیه‌ها» در بطن خانواده و جامعه پیاده می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: حفظ، مفاهیم و درک معانی آیات منتخب در «طرح ملی مسطورا» با محتوا و منابع واحد که توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی طراحی شده، توسط مربیان قرآن آموزش داده می‌شود.

یوسفی به محصولات قرآنی تولید شده اشاره کرد و افزود: پادکست، منبر، موشن گرافیک، آبجکت، فایل صوتی، جزوه‌های آموزشی طراحی و آماده شده تا برای اجرای طرح در ماه رمضان به مربیان قرآن ارائه شود.

وی در با اشاره به مشارکت بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در فراخوان انتخاب آیات زندگی با آیه‌ها در قالب طرح مسطورا اضافه کرد: پویش ملی زندگی با آیه‌ها که گام نخست آن در ماه مبارک رمضان با محوریت ۳۰ آیه از قرآن کریم برگزار شد، در گام بعدی خود به سراغ مرور ۱۰۰ فراز از کتاب خدا رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در این فراخوان فعالان فرهنگی و قرآنی از جمله اساتید و مربیان قرآنی، حافظان کلام الله مجید، ائمه جماعات، طلاب و مبلغین، معلمان مدارس، مدیران و فعالان قرآنی مردمی، مدیران و فعالان قرآنی سازمانی و سایر علاقه‌مندان به قرآن کریم در انتخاب ۱۰۰ آیه مأنوس‌تر در میان اقشار مختلف مردم شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط