چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
بیست‌وچهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی صنعت چاپ  مشهد برگزار می‌شود

بیست‌وچهارمین جشنواره ‌روز ملی صنعت چاپ خراسان رضوی و نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و صنایع کاغذی برگزار می‌شود.

اکبر صالحی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره روز ملی صنعت چاپ خراسان رضوی در مهرماه امسال، عنوان کرد: قرار است همزمان با این رویداد، نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و صنایع کاغذی نیز برپا شود، در این رویداد فضایی برای فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی، کارتن «هارد باکس»، چاپ دیجیتال وسیلک اسکرین و خودکفایی صنعت چاپ پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت جشنواره روز ملی صنعت چاپ، افزود: این جشنواره به‌عنوان رویداد تخصصی که هرسال محفل گردهمایی پیشکسوتان، فعالان و کارآفرینان این صنعت است، امسال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اتحادیه صنعت چاپ و شرکت تعاونی صنعت چاپ استان خراسان رضوی و همراهی شرکت برساز رویداد پارس (مجری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی) برگزار خواهد شد.

صالحی ادامه داد: در این دو رویداد مهم و تخصصی، علاوه بر قدردانی از پیشکسوتان، فعالان و صنعتگران استان، زمینه‌ای برای ارائه توانمندی صنعت چاپ استان نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه چاپ مشهد نیز توضیح داد: در این نمایشگاه، جمعی از تولیدکنندگان ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی، زنجیره تامین صنعت چاپ، فعالان حوزه صحافی، فرآورده‌های شیمیایی و … حضور خواهند داشت.

به گزارش ایبنا؛ بیست‌وچهارمین جشنواره روز ملی صنعت چاپ خراسان رضوی ۵ مهرماه و نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و صنایع کاغذی نیز ۴ تا ۷ مهرماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها