شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
بیش از ۵۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی اراک راه یافت

مرکزی – مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از تامین بیش از ۵۵ هزار جلد کتاب برای کتابخانه مرکزی اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دراراک، علی گودرزی زاده شنبه در جمع خبرنگاران گفت: باپیگیری‌های به عمل آمده تا کنون ۵۵ هزار و ۵۶۱ جلد کتاب برای کتابخانه مرکزی شهر اراک تامین شده است.

وی افزود: کتابخانه مرکزی استان به عنوان بزرگترین کتابخانه مرکزی کشور در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و با توجه به اینکه مخزن و بخش‌های مختلف کتابخانه از وسعت بالایی برخوردار است، تجهیز آن با منابع مختلف در دستور کار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: در همین راستا با خیرین و ارگان‌های مختلف از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تامین منابع ارتباط برقرار شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته با خانه کتاب و ادبیات ایران، تعداد ۳۸ هزار جلد کتاب از تازه‌های بازار نشر در موضوعات مختلف دینی، مدیریت، پزشکی، اقتصاد و… به ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به صورت اهدایی دریافت شد.

وی گفت: تا کنون ۶ هزار جلد کتاب از سوی آقای مطیعی، خیر نیک اندیش استان؛ ۵۱۰ جلد خرید کتاب از منابع استانی و ۱۱ هزار جلد کتاب نیز از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای کتابخانه مرکزی اراک اختصاص یافته که توسط کتابداران شهرستان اراک در حال آماده سازی است و به محض بهره برداری از پروژه در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها