پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
عیادت وزیر فرهنگ از محمود حکیمی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بستری شدن محمود حکیمی در بیمارستان‌ از این پژوهشگر و نویسنده پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بستری شدن محمود حکیمی در یکی از بیمارستان‌های تهران، (چهارشنبه ۲۱ شهریورماه) از این پژوهشگر و نویسنده پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان عیادت کرد.

سیدعباس صالحی ضمن عیادت از استاد محمود حکیمی، با خانواده استاد و پزشکان معالج در مورد روند درمانی این نویسنده و پژوهشگر برجسته کشورمان گفت‌وگو کرد.

محمود حکیمی (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۲۳) یکی از نویسندگان و مترجمان پرکار ایرانی است. حکیمی از جمله نویسندگان و پژوهشگرانی است که عمر خود را وقف پژوهش و مطالعه در حوزه معارف اهل بیت (علیهم السلام) و نیز ادبیات و تاریخ تمدن ایرانی کرده است.

«اشراف‌زاده قهرمان»، «سلحشوران علوی»، «تاریخ تمدن»، «نگاهی به تاریخ معاصر جهان»، «با پیشگامان آزادی»، «آموزش و پرورش خودکامگان» و… از جمله آثار محمود حکیمی است و بسیاری از نوجوانان و جوانان دهه‌های چهل و پنجاه با خواندن این کتاب‌ها با تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ایران آشنا شدند و رشد کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها