شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کتاب «نجات مازیار و رایان» رونمایی شد

همدان - همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی، کتاب «نجات مازیار و رایان» که به همت موسسه شهید مدنی منتشر شده بود، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، همزمان با سالروز شهادت آیت الله مدنی با حضور مسئولان استانی، مدیرکل و اعضای کانون پررورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کتاب «نجات مازیار و رایان» که به همت موسسه شهید مدنی برای کودکان و نوجوانان منتشر شده بود رونمایی شد.

بر این اساس قرار شد که این کتاب به کتابخانه‌های مراکز کانون از طرف موسسه شهید مدنی اهدا شود.

در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به زندگی این شهید بزرگ محراب گفت: شهید مدنی دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت اما در مسیر خود استوار و ثابت قدم بود و از همان دوران نوجوان و جوانی به دنبال حق و حقیقت بود.

معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: شهید مدنی از مبارزان واقعی علیه ظلم در دوران استبداد شاهنشاهی و از پیروان راستین امام خمینی (ره) و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه این شهید دورانی از زندگی خود را در همدان سپری کرد و در همین مدت منشا خیر و برکت بسیاری چون ساخت مسجد مهدیه، درمانگاه مهدیه، صندوق قرض الحسنه مهدیه و … برای مردم همدان بود، خاطرنشان کرد: او اتفاقات خوبی را در شهر همدان رقم زد که هنوزم اثرات کارهای او در این شهر جاری و ساری است و مردم از آن بهره می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها