شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
نشست معاون امور بین الملل بنیاد سعدی و دانشگاه حلب سوریه

رئیس گروه ادبیات و زبان فارسی دانشگاه حلب سوریه به همراه جمعی از دانشجویان این دانشگاه با معاون امور بین الملل بنیاد سعدی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا رئیس گروه ادبیات و زبان فارسی دانشگاه حلب سوریه به همراه جمعی از دانشجویان این دانشگاه با معاون امور بین الملل بنیاد سعدی دیدار کردند.

در این نشست سید علی موسوی زاده، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی با حسام سلامه، رئیس گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه حلب دیدار کرد.

موسوی زاده ضمن معرفی فعالیت های بنیاد سعدی و خدمات آن در حوزه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در جهان، آمادگی این بنیاد را برای همکاری بیشتر با دانشگاه های سوریه اعلام کرد.

حسام السلامه نیز در این دیدار برای هر گونه همکاری در زمینۀ آموزش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه متبوعش اعلام آمادگی کرد و گفت: هدف از حضور این دانشجویان در ایران، پیشرفت آموزش زبان فارسی و آشنایی بیشتر آنها با فرهنگ ایران و زبان فارسی است.

همچنین در این دیدار، افسانه غریبی، مدیر امور پژوهشی بنیاد سعدی نیز، موضوع اعطای رتبۀ تحصیلی در رشتۀ آزفا به دانشجویان خارجی را مطرح و آمادگی بنیاد سعدی را برای اعطای راتبه به داوطلبان سوریه‌ای اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها