یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
۴ دوره آموزشی چاپ برگزار می‌شود

لرستان - کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری چهار دوره آموزشی چاپ در این استان خبر داد.

حمید گودرزی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد گفت: براساس موافقت‌نامه به عمل آمده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور آشنایی بیشتر فعالان صنعت چاپ لرستان با تکنیک‌های روز این صنعت و ارتقای آگاهی در این حوزه چهار دوره آموزشی تخصصی در استان همزمان با برگزاری جشنواره صنعت چاپ از مهر ماه در استان برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این کارگاه‌های آموزشی با موضوع «تکنولوژی چاپ»، «سرویس و نگهداری ماشین‌آلات چاپ»، «کنترل کیفیت و نظارت» و «ارزیابی محتوایی محصولات چاپ» با آموزش از سوی استادان مجرب و توانمند استانی و کشوری برگزار می‌شوند.

گودرزی‌مهر با بیان اینکه این دوره‎‌ها تا سی‌ام آبان ماه سال جاری برگزار خواهند شد، افزود: بر اساس نوع آموزش، ممکن است کارگاه‌ها در محل چاپخانه نیز برگزار شوند و به شرکت‌کنندگان در دوره‌ها گواهی آموزشی معتبر و قابل ترجمه اعطا خواهد شد.

کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای آموزه‌های دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف چاپ و نیز به‌روزرسانی اطلاعات فعالان این حوزه عنوان کرد و افزود: با توجه به تشکیل مجمع چاپخانه‌داران در استان برگزاری این دوره‌ها تداوم خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها