چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
مجموعه داستان کوتاه «زیر گنبد کبود» به چاپ دوم رسید

خراسان‌رضوی- کتاب «زیر گنبد کبود» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که ابتدای شهریور ماه ۱۴۰۳ به همت ساناز آرزم‌جو نگاشته و تدوین شد و اکنون به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، کتاب «زیر گنبد کبود» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که ابتدای شهریور ماه ۱۴۰۳ به همت ساناز آرزم‌جو نگاشته و تدوین شد و اکنون به چاپ دوم رسید.

مضمون داستان‌های «زیر گنبد کبود» عشق، روزمرگی و تلخی‌ها است. به عقیده این نویسنده داستان کوتاه رسانه بیانی آدم‌های این عصر است و با تمام کوتاهی‌اش، می‌تواند همه مضامین را به تمامی در خود جای دهد.

این نویسنده که از اعضای انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان است در کتاب «زیر گنبد کبود» نام تعدادی از اعضای این انجمن را نظیر بهاره تقی پور، لیلا میر، محمد حقیقت خواه و جواد لطف آبادی آورده است.

ساناز آرزم‌جو در مورد این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا اظهار کرد: من این کتاب را با هدف حمایت و ایجاد انگیزه در جوانان اقدام به تدوین این کتاب کردم.

وی گفت: از گذشته‌های دور، نوشتن، رویای رنگین من بود اما جسارت لازم برای چاپ و انتشار نوشته هایم را نداشتم تا اینکه در چند سال اخیر در کشاکش منِ درونم پیروز شده و توانستم با جسارت و اعتماد به نفس لازم چند کتاب را به چاپ برسانم.

این نویسنده بیان کرد: جرقه کتاب زیر گنبد کبود نیز از همین موضوع نشات می‌گیرد که تصمیم گرفتم از جوانان حمایت کنم و بتوانم به آنها انگیزه دهم تا جسارت در آنها بیدار شود و مانند من سال ها با درونشان در کشاکش نباشند. در حال حاضر از دیدن نام این عزیزان و داستان هایشان در کتاب غرق لذت می‌شوم و به راهی که در آن قدم گذاشته ام بیشتر ایمان می آورم.

ساناز آرزم‌جو با اشاره به نام افرادی که داستان کوتاه‌شان در این اثر چاپ شده گفت: سارا پورسمنانی، پونه حسن زاده، نادیا حصاری، عارفه کدخدایی، مریم گندمی ثانی، مهناز مقبلی، محیا نجاری، پویا غروی، سینا شریفی و امیرعلی نهادی نام این نویسندگان است. من در این کتاب چهار داستان و بقیه نویسندگان یک یا دو داستان کوتاه دارند.

به گزارش ایبنا؛ مجموعه داستان کوتاه «زیر گنبد کبود» به قلم ساناز آرزم‌جو در قطع رقعی، طراحی جلدِ ایراندخت پیروزنیا، قیمت ۲۵۰ هزار تومان و در ۲۲۰ صفحه توسط انتشارات سیمرغ خراسان رهسپار بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها