به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابطعمومی» شامل مقالاتی است که به کوشش حسن بشیر، ولید آلبوناصر و مهدی باقریان گردآوری شده است. این مقالات مرتبط به بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران با عنوان «هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: آینده ارتباطات» است.
کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابطعمومی» دارای ۱۴ مقاله از استادان و پژوهشگران برجسته در حوزه روابطعمومیو هوش مصنوعی است که ابعاد مختلف این موضوع را بررسی کردهاند. در این کتاب، تحولات هوش مصنوعی و تأثیرات آن بر روابطعمومی و چالشها و فرصتهای پیشِ روی این حوزه بحث، بررسی و ارزیابی شده است. علاوه بر این، مقالات این کتاب به ارائه راهکارها و مدلهایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابطعمومی پرداخته است.
موضوعات این کتاب عبارتاند از:
- الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومی با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین
- بایستههای هوش مصنوعی در روابطعمومی با رویکرد مدیریت بحران
- کاربرد هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای روابطعمومی
- چالشهای هوش مصنوعی در روابطعمومی
- اختلال هوش مصنوعی در روابطعمومی: یک نعمت یا یک چالش؟
- اخلاق و شفافیت؛ استاندارد و چالش روابطعمومیدر عصر هوش مصنوعی
- روابطعمومیخودکار؛ واقعیت یا رویا؟ چشمانداز، فرصتها و چالشهای هوش مصنوعی مولد و آینده روابطعمومی
- روابطعمومیو هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور
- هوش مصنوعی، قاتق نون یا قاتل جون: کارکرد اخلاقیات در جغرافیای هوش مصنوعی، هستها و بایدها
- هر آنچه باید درباره آینده هوش مصنوعی در تبلیغات بدانید
- ارتقای روابطعمومیالکترونیک در شهرداری تهران با بهکارگیری ابزارهای نوین اطلاعرسانی برخط مطالعه موردی: ربات «وردست»
مطالعه کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابطعمومی» برای متخصصان روابطعمومی، مدیران و دانشجویان رشتههای مرتبط مفید است.
اطلاعات بیشتر:
کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابطعمومی» در ۲۶۰ صفحه و به بهای ۲۵۰ هزار تومان از سوی انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر شده است.
نظر شما