به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارائه محتوای کاربردی، علمی و مفید در حوزه روابطعمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابطعمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر میشود.
شاخصهای انتخاب مدیران روابطعمومی، روابطعمومی؛ پارکینگ مدیران بدون پست سازمانی نیست!، راهکارهای نوین پاسخگویی به مخاطبان: از سامانههای خودکار تا سکوهای تعاملی، روابطعمومی موفق و تقویت بهرهوری سازمانی، از روابط خصوصی تا روابطعمومی، نیروی انسانی پرتوان، لازمه روابطعمومی قوی و روابطعمومی راهبردی، مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی است؛ از جمله مطالب این نشریه در این شماره است.
این نشریه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا باقری و سردبیری حسین همدانی گلشن منتشر میشود و سید غلامرضا کاظمی دینان به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری آن فعالیت دارد.
نظر شما