سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
میزگرد «ورود به بازارهای جهانی کتاب حوزه کودک و نوجوان» برگزار می‌شود

میزگرد «علاقه‌مندان ورود به بازارهای جهانی کتاب حوزه کودک و نوجوان» به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

مریم رونق، مدیر برگزاری این میزگرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا با اشاره به برگزاری میزگرد «علاقه‌مندان ورود به بازارهای جهانی کتاب حوزه کودک و نوجوان»، عنوان کرد: این نشست با هدف شناخت چالش‌ها و فرصت‌های حضور در بازارهای جهانی کتاب کودک از دید پدیدآورندگان آثار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این میزگرد پیرو نخستین کارگاه «شناخت بازارهای جهانی کتاب کودک» برگزار می‌شود، افزود: همانند کارگاه، این میزگرد هم به دو بخش تقسیم می‌شود؛ در بخش نخست، سخنرانان مدعو به بیان دیدگاه خود خواهند پرداخت و در بخش دوم به‌صورت بحث گروهی به انتقال تجربیات خواهیم پرداخت.

رونق با بیان اینکه حضور در این نشست برای علاقه‌مندان آزاد است، گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با افرادی است که ثبت‌نام می‌کنند، برای این نشست از برخی ناشران، کارگزاران ادبی، نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک نیز دعوت شده است.

وی با اشاره به سخنرانان این برنامه، ادامه داد: علیرضا گلدوزیان، عاطفه ملکی‌جو، محمدرضا یوسفی، مژگان مشتاق و ثمین نبی‌پور در این میزگرد حضور دارند.

«علاقه‌مندان ورود به بازارهای جهانی کتاب حوزه کودک و نوجوان» سه‌شنبه دهم مهرماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها