شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با رئیس حوزه هنری استان ایلام دیدار کرد

ایلام - در راستای تعاملات فرهنگی و بررسی ظرفیت‌های موجود، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با رئیس حوزه هنری استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در راستای تعاملات فرهنگی؛ با افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.

حیدری در این دیدار گفت: حوزه هنری و اداره‌کل کتابخانه‌ها از دیرباز همکاری تنگاتنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری داشته‌اند.

وی افزود: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آماده همکاری مشترک میان دو دستگاه است و نهاد کتابخانه‌ها همواره مایل به حضور هنرمندان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در محیط کتابخانه‌های استان است.

در این دیدار افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان، همکاری‌های مشترک با نهادهای همسو را در استان ضروری دانست و به نقش مهم نهاد کتابخانه‌ها در اشاعه و ترویج هنر انقلاب اشاره کرد.

وی ادامه‌داد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در حوزه چاپ و نشر و حمایت از نویسندگان در سراسر کشور نقش بسزایی ایفا می‌کند و در این راه مشارکت دیگر دستگاه‌های متولی و همسو را برای گسترش ضرورت کتابخوانی در جامعه امر مهمی قلمداد کرد.

در پایان مقرر شد؛ پس از ارائه و بررسی ایده‌های مشترک برای اجرای برنامه‌ها و همکاری دو دستگاه به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها