شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
پیام بنیاد ایران‌شناسی در محکومیت به شهادت رساندن سید حسن نصرالله

رئیس بنیاد ایران‌شناسی در محکومیت به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمد حسین رجبی‌دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی با صدور پیامی شهادت سید شهیدان مقاومت و اسوه شجاعت و مجاهدت شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفته است. در متن این پیام آمده است که سید و سالار مقاومت اسلامی، اسطوره جهاد خستگی‌ناپذیر مظلومان و مستضعفان، سلالة‌الزهرا سلام‌الله علیها سید حسن نصرالله پس از عمری درخشان و سراسر مبارزه با استکبار و رژیم خونخوار صهیونیستی به شهادت رسید و به اجداد طیبین و طاهرینش پیوست. رژیم سفّاک غاصب فلسطین، پس از یک‌سال کشتار و نسل‌کشی و تخریب دیوانه‌وار در غزه با حمایت همه‌جانبه سردمداران دیو سیرت آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان، و در ادامه زیر پا نهادن همه مرزهای شرف و انسانیت و حتی قوانین بین‌المللی خود ساخته قدرت‌های زورگو، و در پی چندین ماه تجاوز و جنایت در لبنان، با ده‌ها تن بمب‌های اهدایی آمریکای جنایتکار، مقرّ حزب‌الله سرافراز را هدف قرار داد و سید جلیل‌القدر مقاومت را به شهادت رسانید.

در پیام رئیس بنیاد ایران‌شناسی تاکید شده است، شهید والامقام سید حسن نصرالله که سلام خدا و انبیاء و ملائک و اولیاء الهی بر او باد، به آرزوی دیرین خود رسید و همراه با شهیدان بلند آوازه جبهه مقاومت حاج رضوان‌ها، حاج قاسم‌ها، ابومهدی‌ها و اسماعیل هنیه‌ها به لقای خدای خویش شتافت. برای سید حسن نصرالله مرگ در بستر زیبنده نبود، او که خود ابوالشهید بود، باید مزد مجاهدت‌های سراسر اخلاص خویش را با شهادت دریافت می‌کرد.

رجبی‌دوانی در پیام خود بیان نموده است که بنیاد ایران‌شناسی شهادت این بزرگمرد رهرو صدیق راه حضرت سیدالشهدا سلام‌الله علیه را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه و عجل‌الله تعالی فرجه و نائب آن حضرت، آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی و جبهه مقاومت در سراسر جهان به‌ویژه شیعیان مظلوم لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کند. از خداوند جبّار منتقم، تحقق وعده قطعی او «وَقَضَیْنَا إِلَی بَنِی إسْرائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا» را به‌زودی زود و به دست بندگان با صلابت و با ایمانش، مسئلت داریم.

وی در پایان از مسئولان کشوری و لشکری مجدانه درخواست نموده‌است تا بر مبنای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا که ایستادن در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز و یاری آنان در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم را بر همه مسلمانان «فرض» دانسته‌اند، ترتیبی اتخاذ کنند تا این مهم از ایران اسلامی محقق گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها