یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره پژوهش معرفی شدند

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در احکامی جداگانه دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا علیرضا مختارپور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی احکامی جداگانه، دبیران علمی و اجرایی پانزدهمین جشنواره‌های ملی پژوهش و فناوری این سازمان را منصوب کرد. در این احکام، محبوبه قربانی، مدیرکل پژوهش کتابداری و آموزش این سازمان به‌عنوان دبیر علمی و فتانه ترکاشوند، معاون پژوهش کتابداری و آموزش، به‌عنوان دبیر اجرایی این رویداد پژوهشی و فناورانه معرفی شدند.

در حکم دبیر علمی پانزدهمین جشنواره‌های ملی پژوهش و فناوری ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی به منظور ارتقاء سطح پژوهش و فناوری کشور آمده است: «با توجه به نقش اساسی آن کمیته در برگزاری این رویداد پژوهشی و فناورانه، انتظار می‌رود که همت خود را در بهره‌گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی و ارتباط با مراکز و موسسات پژوهشی در تخصص‌های مرتبط به کار گیرید و آثار فاخر دریافت شده به دقت، ارزیابی و به جامع علمی و دانشگاهی معرفی شود.

سابقه برگزاری «جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» در ایام هفته پژوهش به سال ۱۳۸۹ برمی‌گردد. این جشنواره هرسال برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه‌های کتابداری، علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم آرشیوی و اسنادی، مطالعات ایران‌شناسی، مطالعات اسلام‌شناسی، مطالعات تاریخ معاصر، و نسخه‌شناسی و نسخه‌پژوهی برگزار می‌شود و بستری مناسب برای تکریم مقام اندیشمندان، پژوهشگران و نوآوران با هدف اهداف و فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها