دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
«داستان وشنام»؛ ۱۷ داستان کوتاه نوجوان درباره تلاش برای ساختن دنیایی بهتر

کتاب «داستان وشنام» که یک مجموعه داستان کوتاه نوجوان‌، اثر جمعی از نویسندگان از انتشارات گویا است، توانسته نشان سه لاک‌پشت پرنده برای آثار منتشرشده در زمستان ۱۴۰۰ را کسب کند. در این مطلب به معرفی این کتاب پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «داستان وشنام» که شامل مجموعه داستان‌های کوتاهی از نویسندگان شاخص حوزه کودک و نوجوان کشور است، به پاس فعالیت‌های کودکان و نوجوانان روستای وَشنام دُری جنوب سیستان و بلوچستان در حوزه کتاب و کتابخوانی، به آن‌ها تقدیم شده است.

«داستان وشنام» مجموعه ۱۷ داستان کوتاه از نوجوانانی است که با تلاش و کوشش خود، سعی در ایجاد دنیایی بهتر و زندگی شادتری دارند. روستای وشنام دری از توابع بخش مرکزی شهرستان چابهار واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان است. احمد اکبرپور، لیلا امام‌جمعه، ریحانه امامی‌فرد، اعظم ایزدی، نرگس جعفریان، لیلا دارابی، محمدعلی دهقانی، عبدالرحمان دیه‌جی، فاطمه سرمشقی، مریم شیرازی، لیلا عباس‌علیزاده، سیدعلی کاشفی خوانساری، یگانه محمودی، مژگان مشتاق، مریم میرمحمدی، محمد نصراوی و نازیلا نوبهاری نویسندگان این مجموعه هستند که حق‌التألیف خود را به تجهیز این کتابخانه اختصاص داده‌اند.

اگر علاقه‌مند به آگاهی بیشتر از فعالیت‌های کتابخانه وشنام دری هستید مصاحبه عبدالقادر بلوچ با خبرنگار خبرگزاری ایبنا را در نشانی زیر مطالعه کنید.

روایت یک مروج کتابخوانی از طرح سبد سیار کتاب؛

شتری که برای کودکان روستا کتاب هدیه می‌آورد

اطلاعات بیشتر:

انتشارات گویا، مجموعه داستان «داستان وشنام» نوشته جمعی از نویسندگان با مقدمه‌ای از عبدالقادر بلوچ، مروج کتابخوانی روستای وشنام دری را در ۱۱۲ صفحه و به بهای ۴۵ هزار تومان برای مخاطبان بالای ۱۲ سال منتشر کرده است. این اثر به فهرست چهل‌وچهارم لاک‌پشت پرنده راه یافته و نشان «۳ لاک‌پشت پرنده زمستان ۱۴۰۰» را دریافت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط