پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کتاب «خاطرات ترک خورده» در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس رونمایی شد

مازندران- کتاب «خاطرات ترک خورده» خاطرات آزاده و جانباز دفاع مقدس چنگیز بابایی هتکه لویی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در قائمشهر، کتاب «خاطرات ترک خورده» خاطرات آزاده سرافراز و جانباز شیمیایی چنگیز بابایی هتکه لویی با حضور جمعی از مسئولان صبح پنجشنبه رونمایی شد.

این کتاب که به قلم خود آزاده جانباز به رشته تحریر در آمده، در ۱۳۶ صفحه توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده و در غرفه همین انتشارات واقع در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

کتاب «خاطرات ترک خورده» در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس رونمایی شد

در حاشیه رونمایی از این کتاب، معاون پژوهش و نشر انتشارات پیام آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در قائمشهر اظهار کرد: مهمترین دغدغه ما ترویج و نشر خاطرات دفاع مقدس به نحوی است که منبعی قابل استناد برای آیندگان باشد.

فرزانه قلعه قوندی افزود: نسل آینده نسلی نیست که هرچیزی را به راحتی و بدون سند و مدرک قبول کند و ما به عنوان کسانی که دغدغه نشر و ترویج خاطرات آن دوران را داریم باید هرچه مستندتر و واقع گرایانه‌تر این خاطرات را جمع آوری و روایت کنیم.

در همین راستا، جمع آوری خاطرات و تألیف آثار باید براساس ادله و شواهد باشند و در نهایت براساس روش پژوهشی کاملاً نظام مند باید راستی آزمایی شوند تا هرچه بیشتر شاهد تولید آثار مستند در حوزه دفاع مقدس باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها