پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
اجرای ۳۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در هفته کودک لرستان

لرستان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای ۳۳۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری از سوی مراکز این کانون در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد رضا داوری روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در استان لرستان گفت: هفته ملی کودک از روز شنبه ۱۴ تا ۲۹ مهرماه سال جاری با شعار «برای کودکان، برای آینده» آغاز می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، با توجه به اهمیت مقوله کودک و نوجوان، حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان در این هفته برنامه‌های گسترده‌ای در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان با مشارکت، هم‌گرایی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی فعال در زمینه کودکان اجرا می‌شود.

‌تجلیل از ۵۰ کودک برتر / قصه‌گویی در خانه تاریخی آخوند ابو

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته افزود: نواخته شدن زنگ دوستی در شروع هفته ملی کودک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، برگزاری ویژه برنامه بازی‌های بومی محلی، برپایی کاروان فرهنگی هنری در مناطق کم برخوردار، تجلیل از ۵۰ کودک برتر، برگزاری برنامه قصه‌گویی در خانه تاریخی آخوند ابو، نشست تربیتی تخصصی با والدین، نشست با فعالان حوزه کودک، جشن بادبادک‌ها، اجرای نمایش، دیدار با استاندار، رویداد علمی (رباتیک)، ارتباط با رادیو تلویزیون و تقدیر از کودکان شهدای والامقام از جمله برنامه‌های شاخص این هفته هستند.

داوری بیان کرد: بیش از ۳۳۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در هفته ملی کودک از سوی مراکز استان برگزار خواهد شد.

عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری

وی عضویت رایگان کودکان در هفته ملی کودک در مراکز کانون را یکی دیگر از برنامه‌ها برشمرد و گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، در روز ۱۷ مهرماه عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان، رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهرها و روستاهای سراسر استان در هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها