جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
«محفل ادبی آفتاب» بندرعباس هر هفته با چالش جدیدی روبه‌رو است

هرمزگان - دبیر «محفل ادبی آفتاب» بندرعباس گفت: هر هفته در «محفل ادبی آفتاب» بندرعباس با چالش جدیدی روبه‌رو هستیم.

امیرحسین والا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، درباره شیوه برگزاری «محفل ادبی آفتاب» در کتابخانه سید احمد خمینی بندرعباس گفت و افزود: هر جلسه موضوع و هدف خودش را پیگیری می‌کند که این اهداف ممکن است تا چند جلسه ادامه یابد.

دبیر «محفل ادبی آفتاب» بندرعباس ادامه داد: در جلسه این هفته محفل ادبی آفتاب، قرار بود که کتاب «داستان‌های فلسفی برای کودکان» خوانده و درباره آن گفت‌وگو شود اما چالش پدید آمده روند این جلسه را تغییر داد.

والا اضافه کرد: گاهی چالش‌هایی رخ می‌دهد که خارج از برنامه قبلی گردانندگان جلسه است و بر همین اساس، روند محفل ادبی آفتاب بر پایه دیدگاه کودکان و اعضای محفل تغییر می‌کند.

وی افزود: در این جلسه شکل و شمایل ظاهری محفل تغییر کرد و مطالب از طریق اجرای نمایش عروسکی با کودکان در میان گذاشته شد که اغلب آن‌ها نیز در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

والا بیان کرد: اعضای محفل پس از اجرای نمایش عروسکی در مورد آن با هم گفت‌وگو کردند و درباره مصادیق شادی و غم توامان سخن گفتند.

به گزارش ایبنا، محفل ادبی آفتاب، سلسله جلساتی است که نزدیک به دو سال و نیم با تسهیلگری امیرحسین والا و مریم سید افقهی در سالن مطالعات کودکان و نوجوانان کتابخانه سید احمد خمینی بندرعباس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها