شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
یک کتاب تقریظی پرفروش‌ترین کتاب شد

«هواتو دارم» پرفروش‌ترین کتاب سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «هواتو دارم» نوشته محمدرسول ملاحسنی و گردآوری‌شده رقیه ملاحسنی چاپ شده در نشر شهید کاظمی پرفروش‌ترین کتاب سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را به خود اختصاص داد. این کتابْ روایت زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبدالهی که به تقریظ رهبری مزین شده است.

«هواتو دارم» کتابی ۳۰۴ صفحه‌ای از تولیدات نشر شهید کاظمی زندگی شهید مدافع حرم، مرتضی عبدالهی است خاطرات این کتاب از زبان همسر شهید روایت می‌شوند و او هم از شهید، هم از خودش، و هم از آنچه میان‌شان گذشت صحبت می‌کند. مصاحبه و پژوهش کتاب کاری از رسول ملاحسنی است. پژوهشگری که اینجا به دل خاطرات می‌زند و شهید عبدالهی را، درست همان‌گونه که بود جستجو می‌کند. به روایت او، شهید عبدالهی آدم پیگیری بود، به اصطلاح سمج و سرسخت. تصمیم که می‌گرفت، تا اجرای کامل تصمیم جلو می‌رفت. آدمی نبود که با دیدن سختی‌ها، در مواجهه با ناملایمات پا پس بکشد. حتی وقتی داوطلب اعزام به سوریه شد، باز مسیر آسان و همواری پیش روی او نبود. رسم رزمندگی و جهاد را از پدرش – کهنه‌سرباز دفاع مقدس - آموخته بود و خوب می‌دانست انتهای مسیر به کجا ختم می‌شود.

این اثر مربوط به زندگی مرتضی عبداللهی از شهدای مدافع حرم است. او جوانی باهوش و شجاع که مزین به انواع و اقسام هنرهای رزمی بود. عشق به جبهه و شهدا هم از کودکی در او وجود داشت. وقتی پدرش از حال و هوای دفاع مقدس برایش تعریف می‌کرد، سراپا گوش می‌داد، اما آخرسر با دستش محکم به پایش می‌زد و می‌گفت: ای کاش من آن موقع بودم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط