یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام تا ۲۵ مهرماه تمدید شد

ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بنا به درخواست ناشران و مولفان، مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام تا ۲۵ مهرماه تمدید شد.

علی هَلَشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: بنا به درخواست تعدادی از ناشران و مولفان و علاقه‌مندان به شرکت در جایزه کتاب سال استان، مبنی بر تمدید مهلت ارسال با صلاحدید و تایید شورای سیاستگذاری هفتمین دوره جایزه کتاب سال و با هدف احترام به درخواست آنها، آخرین مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه تا ۲۵ مهرماه تمدید شد.

هلشی عنوان کرد: جایزه کتاب سال استان ایلام یک فرصت مهم فرهنگی و ادبی برای ناشران و مولفان استان است که موجب رشد و شکوفایی فرهنگ و ادب استان می‌شود و از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی ادامه داد: این جایزه، یک نشان ارزشمند فرهنگی، ادبی و اعتباری برای ناشران و مولفان است و انتظار می‌رود با عنایت به اعتبار و جایگاه ارزشمند این جایزه، ناشران و مولفان از این فرصت تمدید شده به خوبی استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: ناشران، مولفان و علاقه‌مندان می‌توانند دو جلد از کتاب‌های منتشر شده خود در بازه زمانی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ به نشانی ایلام، خیابان رسالت، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان (دبیرخانه جایزه کتاب سال استان) کدپستی ۶۹۳۱۹۵۹۳۴۹ ارسال و در صورت لزوم با شماره‌های: ۰۹۱۸۸۴۱۳۷۵۳-۰۹۳۷۷۷۰۰۷۴۷ تماس بگیرند.

مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام تا ۲۵ مهرماه تمدید شد

به گزارش ایبنا؛ دوره اول جایزه کتاب سال استان ایلام (در سال ۱۳۹۶) توسط مؤسسه فرهنگی هنری فراسوی فصل پنجم هنر برگزار شد و اجرای دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم آن بر عهده مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام بوده و با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین دوره این جایزه، به صورت دوسالانه در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها