دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
برگزاری ۷ سمینار تخصصی به‌مناسبت دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ

دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران با شعار «صنعت چاپ، فناوری‌های نوظهور و حکمرانی ارزش‌آفرین» به‌همت انجمن علمی فناوری چاپ برگزار خواهد شد.

محمد بیطرفان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران از ۲۱ تا ۲۷ مهرماه جاری، عنوان کرد: هفت سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی همزمان با دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران برگزار می‌شود که نخستین سمینار، شنبه ۲۱ مهرماه پیش‌بینی شده که همزمان با آن آیین افتتاحیه است.

وی در این زمینه توضیح داد: در این روز، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم برای ایران» به میزبانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن غدیر وزارتخانه برگزار خواهد شد.

بیطرفان با اشاره به برنامه یکشنبه ۲۲ مهرماه، افزود: در این روز سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ با عنوان «توسعه پژوهش، خلاقیت، نوآوری و کسب و کارهای دانش بنیان» به میزبانی موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا، فرهنگستان هنر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برپا می‌شود.

وی همچنین درباره سومین برنامه این هفته، گفت: در روز دوشنبه ۲۳ مهرماه نیز سمینار هم اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ با عنوان «تحول دیجیتالی و همزیستی با هوش مصنوعی و فناوری های نوظهور در زنجیره ارزش» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در پردیس شهید عباسپور برگزار می‌شود.

بیطرفان ادامه داد: در روز سه شنبه ۲۴ مهرماه نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ سمینار هم اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ با عنوان «هویت‌بخشی و بازارسازی صنایع دستی، فرهنگی و سوغات ملی» با همکاری معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی روز جمعه، برای روز پنجم دو سمینار پیش‌بینی شده است، گفت: چهارشنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ با عنوان «توسعه نیروی انسانی و آموزش، کارآفرینی، تجاری و برندسازی محصولات صادراتی» به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

به‌گفته بیطرفان، از ساعت ۹ تا ۱۲ همین روز نیز سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ با عنوان «توسعه پایدار، محیط‌زیست و مسئولیت‌های اجتماعی» به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ پیش‌بینی شده است.

رئیس انجمن علمی فناوری چاپ با اشاره به برگزاری آخرین سمینار این هفته، توضیح داد: پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ نیز همزمان با مراسم اختتامیه هفته نکوداشت، سمینار هم‌اندیشی علمی و تخصصی فناوری و صنعت چاپ با عنوان «وفاق اصناف، تشکل‌ها، نهادهای متولی و نقش پیشکسوتان در تحقق آن» به میزبانی دانشگاه تهران در سالن روح‌الامینی باغ موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ دهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران با شعار «صنعت چاپ، فناوری‌های نوظهور و حکمرانی ارزش‌آفرین» با حضور جمع گسترده‌ای از کارشناسان و فعالان صنعت چاپ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها