دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
دومین نشست علمی تخصصی «بانک خون بند ناف، ذخیره سلامتی» برگزار می‌شود

مازندران- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: دومین نشست علمی تخصصی «بانک خون بند ناف، ذخیره سلامتی» در راستای تغییر ماهیت کتابخانه‌های عمومی و تبدیل شدن آن‌ها به پایگاه‌های اجتماعی- فرهنگی جامعه برگزار می‌شود.

سکینه خاتون مهدیان پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، در تشریح این خبر اعلام کرد: این نشست دومین نشست تخصصی به میزبانی کتابخانه‌های عمومی استان است که با همکاری جهاد دانشگاهی مازندران و در راستای تغییر ماهیت کتابخانه‌های عمومی و تبدیل شدن آن‌ها به پایگاه‌های اجتماعی- فرهنگی جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست روز ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی اینترنتی www.skyroom.online/ch/researchpl/mazandaran برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: سخنران این برنامه تمنا شمیرانی مسئول بانک خون بندناف شهرستان ساری است.

مهدیان پور تصریح کرد: در همین راستا، پیش از این نشست ارتقا سواد سلامت با موضوع مصرف منطقی داروها با حضور دکتر موسی یمین فیروز، دبیر نشست و رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی استان مازندران و دکتر ابراهیم ذبیحی دانشیار گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی بابل در محل کتابخانه عمومی شهید نجاریان بابل برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها