دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
فاز فرهنگی و کتابخانه مجموعه ایثار در زنجان افتتاح می‌شود

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار، فاز فرهنگی و کتابخانه مجموعه ایثار به زودی افتتاح می‌شود.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه‌های اجرایی توسط بنیاد شهید استان زنجان؛ مجموعه فرهنگی و توانبخشی ایثار است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی برای جامعه ایثارگری استان زنجان یکی از نیازهای مهم این عزیزان به شمار می‌رود، افزود: این مجموعه در زمین ۲.۷ هکتاری در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این مجموعه دارای بخش‌های مختلفی است که کتابخانه و مرکز فرهنگی از جمله آن است، اضافه کرد: این مجموعه در سه فاز ورزشی و فرهنگی و توانبخشی ساخته خواهد شد.

برزگر با اشاره به اینکه فاز ورزشی این مجموعه به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر استخر مجموعه در حال استفاده است، گفت: در فاز بعدی بخش فرهنگی و کتابخانه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه به علت کمبود اعتبار معطل مانده است، اضافه کرد: متاسفانه زمین مجموعه در حال حاضر دارای معارض بوده و پیگیری‌ها و جلسات مختلف از طریق مراجع استانی شورای اسلامی و شهرداری شهر زنجان بی نتیجه بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: امیدواریم هرچه زودتر مشکل معارض حل شود و به زودی شاهد افتتاح بخش فرهنگی مجموعه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط