شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
۱۷ مسابقه کتابخوانی توسط بنیاد شهید زنجان اجرا شد

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ۱۷ مسابقه کتابخوانی توسط بنیاد شهید زنجان اجرا شد.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: بنیاد شهید استان زنجان در حمایت از تولیدات فرهنگی فراخوان مستمر به صورت سالانه منتشر می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت تولید اثر در حوزه ایثار و شهادت و تاثیر آن در فرهنگ‌سازی بین جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تولیدات موضوعی در این بخش حمایت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به رشد تولیدات فرهنگی در استان طی چند سال گذشته خبر داد و گفت: در خصوص اختصاص اعتبار برای چاپ کتب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به شرط تأیید محتوای آن توسط شورای بررسی بنیاد شهید و امور ایثارگران محدودیتی نداریم.

برزگر با بیان اینکه در طی چند سال گذشته از تولید ۱۸ کتاب حمایت شده است، افزود: انقلاب اسلامی از آن‌جا که مولود اندیشه اسلامی و عمل ایمانی و اعتقادی است موضوع کتاب و کتابخوانی را ارج گذاشته و بر آن از لسان امامین انقلاب تاکیدات بسیار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو حوزه ارائه خدمت فرهنگی به جامعه هدف و ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مبادرت به ایجاد نشر شاهد به پشتوانه ثبت و ضبط اسناد و مدارک شهدا و ایثارگران و همچنین جمع‌آوری خاطرات آنها همه ساله اقدام به چاپ و نشر کتاب کرده است.

وی همچنین از برگزاری ۱۷ مسابقه کتاب توسط بنیاد شهید خبر داد و افزود: این مسابقات با همکاری ارگان‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط