دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
بانوان ایرانی نمونه عینی مقاومت و صبوری در حفظ بنیان خانواده هستند

کردستان - عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان سنندج با اشاره به هویت اسلامی زن ایرانی گفت: بانوان ایرانی نمونه عینی مقاومت و صبوری در حفظ بنیان خانواده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، عباس رهبری، ظهر دوشنبه در رویداد «طنین» از سری برنامه‌های موضوعی سومین جشنواره حریم رسالت اظهار کرد: زنان ایرانی در طول تاریخ و در ابعاد مختلف فرهنگی در مقایسه با زنان سایر کشورها، هویتی مستقل، خودساخته و تلاشگر داشته‌اند.

وی ادامه داد: زنان ایرانی با حفظ ارزش‌ها و هویت ملی و اسلامی نقش مؤثری در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، آموزشی و هنری کشور ایفا کردند و در بسیاری عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان سنندج با اشاره به هویت اسلامی زن ایرانی گفت: بانوان ایرانی نمونه عینی مقاومت و صبوری در حفظ بنیان خانواده هستند.

بانوان ایرانی نمونه عینی مقاومت و صبوری در حفظ بنیان خانواده هستند

رهبری با اشاره به نقش زنان ایرانی در دوران دفاع مقدس گفت: برخی از زنان ما در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان جنگیدند و اثرگذاری زیادی در جامعه داشتند و لازم است این اثرگذاری به جامعه معرفی و الگوی سایر بانوان قرار گیرد.

وی رسانه را ظرفیتی برای معرفی نقش و جایگاه زنان موفق ایرانی برشمرد و افزود: فعالان رسانه‌ای باید نقش زنان در پیشرفت و توسعه اجتماعی به خصوص در فرآیند انقلاب اسلامی و موج عظیم بیداری اسلامی و حضور بانوان در عرصه‌های مختلف را به جامعه معرفی و تبیین کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان سنندج، با مقایسه زنان غربی و شرقی گفت: زن مسلمان ایرانی، نه شرقی و نه غربی است، بلکه زنی محجبه، عفیف و شریف و در عین حال در متن و مرکز است.

برزو دورویی، مسئول واحد فرهنگی اجتماعی سپاه سنندج نیز در ابتدای این رویداد رسانه‌ای به روایت زندگی بانوان موفق ایرانی و واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی پرداخت.

رویداد «طنین» از سری برنامه های سومین جشنواره «حریم رسالت» به همت بسیح رسانه استان کردستان و با حضور ۲۰ نفر از بانوان خبرنگار سنندج در سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

بانوان ایرانی نمونه عینی مقاومت و صبوری در حفظ بنیان خانواده هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها