دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
نامه برادران دانش‌آموز آزادشهری به رهبر انقلاب بی‌پاسخ نماند

گلستان- مکاتبه برادران دانش‌آموز حسین‌زاده با دفتر مقام معظم رهبری در پی ارسال کتاب «نامه‌ای به کودکان غزه» که این دو برادر آن را قلمی و ترجمه کرده بودند با نصیحتی از معظم له و دریافت هدیه‌ای پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آزادشهر، کتاب «برای کودکان غزه» توسط برادران امین حسین‌زاده، دانش‌آموز پایه سوم تألیف و مصطفی حسین‌زاده دانش‌آموز کلاس دهم به زبان انگلیسی و عربی ترجمه و توسط انتشارات طاهری در سال ۱۴۰۲ روانه بازار نشر شد.

این کتاب به مناسبت حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و در قالب نامه‌ای از زبان کودکان ایرانی خطاب به کودکان غزه تألیف و به شمارگان ۵۰۰ نسخه روانه بازار نشر شد.

پس از انتشار کتاب، برادران حسین زاده، نسخه‌ای از کتاب را همراه با نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کردند و اکنون آن‌ها پاسخ‌نامه خود را همراه با هدیه‌ای از معظم له به شرح ذیل دریافت کردند.

«نامه ارسالی شما به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) واصل شد.

ضمن تشکر از مهر و محبت پاک شما، در اجابت درخواستتان نصیحتی از معظم له به شرح ذیل و هدیه‌ای کوچک نیز به‌رسم یادبود به پیوست تقدیم می‌شود:

نصیحت از هرکسی که خیرخواه باشد شنیدنی است با استفاده از این فرصت من نیز شما عزیزان را نصیحت می‌کنم که به درس، نماز، حرف‌شنوی از پدر و مادر، اخلاق خوب اهمیت بدهید و خود را برای کارهای بزرگی که در بزرگی بر عهده شما خواهد بود آماده کنید. خدا یار و نگهدار شما».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها