سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
کودکان و نوجوانان برای آینده‌ای درخشان، کتاب بخوانند

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: برای آینده‌ای درخشان، عضو کانون شوید و کتاب بخوانید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پروین پشتکوهی در جنگ شادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در سینما کودک مجتمع آفرینش بندرعباس که همزمان با هفته ملی کودک برگزار شد، کودکان را برای عضویت در کتابخانه کانون و کتابخوانی دعوت کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان افزود: کودکان، آینده‌سازان کشور هستند و ما باید برای ساختن آینده بهتر تلاش کنیم تا بتوانیم آینده‌ای درخشان داشته باشیم و از کودکان خواست برای تحقق این امر، عضو کانون شوند و کتاب بخوانند.

پشتکوهی گفت: برای ساختن آینده کشور باید درس بخوانیم، احترام بگذاریم، تلاش کنیم و نا امید نشویم و تاکید کرد کسی که باید نا امید شود دشمن است و صدای شما کودکان باید به غزه و فلسطین برسد تا بدانند که نباید ناامید شوند و باید امیدوار و قوی باشند که لازمه قوی بودن تلاش است.

وی عنوان کرد: آینده این سرزمین به آینده شما کودکان گره خورده و شما هر چقدر بیشتر تلاش کنید ایرانی زیباتر، مثل لبخندهای شما خواهیم داشت.

به گزارش ایبنا، این برنامه با قصه‌گویی فاطمه غلامزاده نخلی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی استان و اجرای مسابقه توسط نعیم اسدی معاون اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات، پخش پویانمایی و آهنگ‌های شاد و کودکانه و عروسک گردانی در عروسک‌های تن پوش به صورت رایگان در سالن سینما مجتمع آفرینش برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها