سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
سمنان میزبان آیین «راز نصرالله» شد

سمنان- ویژه برنامه «راز نصرالله» با موضوع شعر مقاومت و گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، ویژه‌برنامه شعر «راز نصرالله» آیین گرامیداشت شهیدسید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان صبح سه شنبه در سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز در این مراسم حضور داشت.

در این مراسم جمعی از چهره‌های فرهنگی، مسئولان و شاعران آئینی، خانواده معظم شهدا و اهالی رسانه در این ویژه برنامه گردهم آمدند و شاعران شعرهای خود را با موضوع مقاومت، غزه، ایثار و مقابله با استکبار جهانی بر زبان جاری کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این نشست ضمن اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهید سید حسن نصرالله، گفت: این شهید گرانقدر یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

محمد طاهریان با بیان اینکه خون این شهید بزرگوار به جبهه مقاومت برکت داد، ابراز کرد: شهادت ایشان باعث افزایش سرعت نابودی جریان باطل خواهد شد.

وی بیان کرد: حضور شاعران آئینی و دغدغه مند در میدان، اقدام بسیار مؤثری است و امیدواریم سایر دستگاه های هنری و رسانه نیز فعالیت بیشتری در این حوزه از خود نشان دهند تا در این جبهه سوم نیز پیروز میدان شویم؛ چه‌بسا که حوزه شعر یکی از بهترین حوزه‌ها برای انتقال مبانی مفید انقلاب اسلامی به جامعه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه شهادت این مجاهد قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ را بر دل‌های ما نهاد، عنوان کرد: برگزاری مراسم شعر «راز نصرالله» یک اقدام مهم و مفید برای زنده نگه داشتن یاد شهید مقاومت است.

طاهریان جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: شهادت این بزرگوار، گرچه مصیبتی سنگین است، اما همچون چراغی فروزان، راه مقاومت و پایداری را به همه آزادگان و ستم‌دیدگان جهان نشان خواهد داد و بی‌شک شهادت این مجاهد مخلص، امت اسلامی را در پیمودن راه عدالت و مقاومت مصمم‌تر و متحدتر خواهد ساخت.

درادامه این برنامه نیز ابوالفضل اعوانی، مصطفی ترحمی، علی دولتیان، غزال عظیمی زاده تینا صیفی، آیسا پژوهان، یکتا زیاری، سارا علایی، سحر هادیان، مهرناز نصیری و نسیم یعقوبی اشعار خود در وصف این مجاهد بزرگ اسلام برای حاضران خواندند و از شاعران حاضر در این مراسم با اهدای لوح و جایزه، تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها