چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
الگوی بهینه‌سازی فرآیند تشکیل علم‌گروه در حوزه سرطان بررسی می‌شود

الگوی بهینه‌سازی فرآیند تشکیل علم‌گروه در حوزه سرطان در راستای حمایت معنوی از آثار برگزیده چهاردهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در سومین نشست از سلسله نشست‌های حمایت از آثار معنوی، رساله دکتری «ارائه الگوی بهینه‌سازی فرآیند تشکیل علم‌گروه در حوزه سرطان‌ها در ایران» بررسی می‌شود.


این نشست با هدف حمایت از آثار معنوی برگزیده در چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان، روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ بصورت مجازی برگزار می‌شود.

آرزو غمگسار در این رساله دکتری که در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران انجام شده است، به دنبال شناسایی ابعاد و مولف‌های اثرگذار بر بهینه‌سازی فرایند تشکیل علم گروه در حوزه سرطان در ایران و طراحی الگویی معتبر برای بهینه‌سازی فرایند تشکیل این علم گروه است.

علم گروه به رویکردی از همکاری پژوهشگران رشته‌های مختلف، که از تخصص و نقاط قوت متخصصان آموزش‌دیده در زمینه‌های مختلف برای حل چالش‌های علمی بهره می‌گیرند، اطلاق می‌شود. انتقال دانش از آزمایشگاه به بالین یا جامعه از طریق تحقیقات علم گروه سرعت می‌یابد و نتایج حاصل از ساختارهای پیچیده، نو و دگرگون شده را ارتقا می‌بخشد.

این نشست علمی با حضور محمدکریم صابری، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علی‌حسین قاسمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، بصورت مجازی در نشانی https://vc.nlai.ir/pajohesh برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها