پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
از فعالان حوزه چاپ در استان ایلام تجلیل شد

ایلام- به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از فعالان حوزه چاپ در استان ایلام تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در آئین ویژه تقدیر از فعالان صنعت چاپ استان با حضور در چاپخانه‌های شهر ایلام از فعالان این عرصه تقدیر کرد.

به مناسبت جشن استانی چاپ آئین تقدیر از فعالان صنعت چاپ استان علی هلشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل، نینا اسدیان‌پور کارشناس چاپ و نشر، جلیل آرامیان رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران، واحد زهرایی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری عصر پیام با حضور در چاپخانه‌های شهر ایلام با فعالان این عرصه دیدار و گفت‌گو کردند.

در این دیدارها علی هلشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ضمن بازدید با اعطای لوح تقدیر از اعضای چاپخانه‌ها تجلیل کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این آئین ویژه از ۱۰ چاپخانه سطح شهر ایلام از جمله چاپخانه‌های مناری، کریمی، سپهر، کولابندی، فردوسی، نوید، نور، بهار، آرا و اطلس در شهر ایلام بازدید به عمل آورد.

وی در این آئین به همراه معاون فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با دو پیشکسوت این عرصه، امام‌علی نظری و غلام‌حسین خانی نیز دیدار و گفت‌گو کرد.

جشن استانی چاپ آئین تقدیر از فعالان صنعت چاپ استان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مؤسسه فرهنگی هنری عصر پیام و اتحادیه صنف چاپخانه‌داران استان ایلام در استان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها