جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
«کتاب، کودکی و کردار»؛ موضوع محفل ادبی آفتاب بندرعباس

هرمزگان - دبیر محفل ادبی آفتاب بندرعباس گفت: محفل ادبی آفتاب این هفته با موضوع «کتاب، کودکی و کردار» تشکیل شد.

امیر حسین والا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری نشست هفتگی محفل ادبی آفتاب بندرعباس خبر داد و گفت: با توجه به هفته کودک، سه موضوع کتاب، کودکی و کردار را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به گفت‌وگو گذاشتیم.

دبیر محفل ادبی آفتاب بندرعباس ادامه داد: در این نشست که تحت تاثیر هفته ملی کودک بود، نخست چند کتاب معرفی شد و سپس دقایقی درباره این هفته برای کودکان سخن گفتیم و کودکان دیدگاه‌های خود را در زمینه برنامه‌های مورد علاقه و کردار مورد پسندشان بیان کردند.

والا اضافه کرد: در کنار گفت‌وگو، طرح‌هایی از سبزه، دریا، خورشید و ابر در اختیار کودکان قرار گرفت تا بر بستر آن یک عکس یادگاری از خود در فضای ایده‌آل‌شان طراحی کنند.

وی با اشاره به خلاقیت کودکان و لذت وافرشان از این کار بیان کرد: هر کدام از کودکان بر پایه علاقه‌ای که داشتند خود را در کنار دریا، در یک دشت، در آسمان یا در کوه تصویر کردند و با خلاقیت و تصویر سازی، یک عکس یادگاری از خود کشیدند.

به گزارش ایبنا، «محفل ادبی آفتاب» هر هفته با کنشگری امیرحسین والا و مریم سید افقهی در سالن کودک کتابخانه عمومی سید احمد خمینی بندرعباس واقع در محله گلشهر شمالی با حضور پرشور کودکان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها