جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
«پیک امید» به روستاهای زنجان رفت

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: «پیک امید» ویژه اعضای کانون پرورش فکری در روستاها اجرا شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی کودک ویژه برنامه پیک امید برای کودکان در شهرستان‌های استان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: این برنامه که با هدف بزرگداشت هفته ملی کودک و برخوردار کردن دانش آموزان مناطق حاشیه شهر از فعالیت‌های کانون برگزار شد.

عیسی‌خانی گفت: در قالب ویژه برنامه پیک امید؛ برنامه‌های مختلفی از قبیل پخش کلیپ قرآن، همخوانی گروهی سرود ملی، شعر خوانی، نمایش فیلم و مسابقه اجرا شد و به برندگان مسابقه جوایزی اهدا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: در این برنامه دانش‌آموزان در کارگاه معرفی ایام و روز شمار هفته ملی کودک، بازی و سرگرمی، کارگاه کاردستی شرکت کردند.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه هفته سالمند هم خبر داد و گفت: در این ویژه برنامه دانش آموزان در کارگاه کتابخوانی با عنوان «یک کتاب مهمان ما» شرکت کردند و به‌همراه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها کتاب خواندند.

عیسی‌خانی گفت: همچنین در این برنامه برنامه قصه‌گویی پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و خواندن لالایی و بیان خاطره‌ها نیز انجام شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه طی هفته کودک برنامه‌های مناسبتی در ۲۸ مرکز کانونی اجرا شد، اضافه کرد: تلاش شد؛ در اجرای برنامه‌ها سهم کودکان روستایی از کودکان شهری کمتر نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط