دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
«غم دنباله‌دار» شاعر گنبدی در جشنی امضا می‌شود

گلستان- آیین رونمایی و جشن امضای مجموعه شعر «غم دنباله‌دار» اثر سیده محدثه حسینی در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گنبدکاووس، آیین رونمایی و جشن امضای مجموعه شعر «غم دنباله‌دار» اثر سیده محدثه حسینی، در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۷ در بنیاد علمی دکتر بسکی در گنبدکاووس برپا می‌شود.

حضور در این برنامه برای تمام علاقه‌مندان آزاد است و حمید عرب عامری، شاعر و منتقد و مدرس دانشگاه، محمدحسن زاده، شاعر و منتقد ادبی و مژگان میرزا، روانشناس و عضر هیئت علمی دانشگاه از اساتید و مهمانان ویژه این جشن خواهد بود.

کتاب مجموعه شعر «غم دنباله‌دار» به همت انتشارات آثار برتر در ۶۰ صفحه و ۳۰۰ نسخه و به قیمت ۱۱۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

به گزارش ایبنا، «سیده محدثه حسینی» بانویی شاعر اهل مینودشت است. او مدرس دانشگاه و دانش‌آموخته دکترای ادبیات فارسی بوده و در کارنامه‌اش عضویت در هیئت مؤسس انجمن شعر و ادب بیدل و دبیر محفل ادبی کتابخانه عمومی مینودشت و عضویت در شورای راهبردی شعر گلستان به چشم می‌خورد. همچنین تاکنون در کنار داوری و همکاری با نشریات و کارشناسی شعر انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کشور؛ جوایزی متعددی در عرصه ملی و بین‌المللی را از آن خودکرده و در رزومه سال‌ها فعالیتش انتشار کتاب‌هایی چون مجموعه غزل «ریل‌های کاغذی» و «بن‌بست یعنی آسمان»، «مثل چای صبحانه» به چشم می‌خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها