دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
باغ کتاب تهران جلسات «کتاب‌درمانی» را برگزار می‌کند

باغ کتاب تهران جلسات ماهانه «کتاب درمانی» را با شعار «حال خوب با کتاب خوب» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، باغ کتاب تهران جلسات «کتاب‌درمانی» را با شعار «حال خوب با کتاب خوب» و با رویکرد تعاملی برگزار می‌کند. در این جلسات قرار است هر بار یک کتاب در حوزه روانشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

قرار است در این جلسات، همراهان با طرح سوالات و نظرات خود حول موضوع کتاب، با وجه دیگری از روان پیچیده انسانی آشنا شوند. قرار است در این گفت‌وگوها افراد با هندسه روانی و ذهنی خود بیشتر از قبل آشنا شوند و یاد بگیرند که چطور می‌توانند بر دشواری‌های آن غلبه کنند.

جلسات «کتاب‌درمانی» ماهانه، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۷، در فضای مجاور کتابفروشی بزرگسال برگزار می‌شود.

نخستین جلسه از این برنامه با حضور بنفشه نظری، روانشناس حوزه مشاوره ازدواج برگزار می‌شود. در این جلسه مباحثی از کتاب «محکم در آغوشم بگیر» اثر سو جانسن طرح و نقد و بررسی می‌شود.

کتاب «محکم در آغوشم بگیر» ابتدا سال ۲۰۰۸ چاپ شد. در این کتاب سو جانسن مباحث خود را نخستین براساس رویکرد «درمان متمرکز بر عواطف» ارائه می‌کند. طبق این رویکرد، راه نجات یک رابطه، ایجاد یک ارتباط عاطفی ایمن و محافظت از آن پیوند عاطفی ست. کتاب از توصیف عشق شروع می‌کند و درباره مفهوم آن صحبت می‌کند. سپس با تکیه بر دستاوردهای علمی، اصول ساختن یک رابطه با دوام را تشریح می‌کند. در انتهای این کتاب، خواننده به قدرت عشق پی می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها