چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
برگزارش نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته کتاب کتابخانه ملی ایران

نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته کتاب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در آستانه سی و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته کتاب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در آستانه سی و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با هدف طراحی و هماهنگی برنامه‌های عملیاتی سازمان در هفته کتاب برگزار شد، نمایندگانی از معاونت‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حضور داشتند و درباره موضوعات فرهنگی متناسب با هفته کتاب مانند مبادله و اهدای کتاب و اسناد، بازدید، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه کتاب و اسناد، رونمایی کتاب و تقدیر از کتابداران و اهداء‌کنندگان منابع و اسناد، بحث و تبادل نظر شد.

پیشنهادات اعضای این کمیته در جلسه آتی شورای معاونان سازمان اسناد و کتابخانه ملی مطرح و پس از تصویب و تخصیص منابع، اجرایی خواهد شد. سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و معاونت های زیرمجموعه و مراکز استانی این سازمان هر سال در ایام هفته کتاب برنامه‌های متنوعی را برای پاسداشت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مقام کتابدار برگزار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها