یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کودک و نوجوان در رودان یک ضرورت است

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کودک و نوجوان در رودان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پروین پشتکوهی با ضروری دانستن خدمات کانون برای همه کودکان این سرزمین گفت: در نشست شورای شهر رودان، موضوع چگونگی راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در این نشست ضمن توضیح ماموریت سازمانی کانون بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۲۲ مرکز (ثابت، پستی و سیار) در این استان است و عدم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری رودان را خسران برای آینده تربیتی و پرورشی کودکان و نوجوانان این منطقه دانست.

پشتکوهی تلاش‌های مجدانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در راستای دسترسی همه کودکان و نوجوانان به خدمات اثر بخش کانون را ضروری دانست و ایجاد مرکز فرهنگی هنری در منطقه رودان را مطالبه کرد.

وی ادامه داد: رئیس و شورای شهر رودان آمادگی خود را برای پیگیری به عنوان مطالبه کودک و نوجوان اعلام کرده و گفته که تمامی راه‌های ممکن را برای تحقق این مهم در دست بررسی قرار می‌دهند و مقرر شد جلساتی با مسئولان ذیربط استان و شهرستانی برگزار شود تا امکان حضور کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان صورت پذیرد.

به گزارش ایبنا، جمعیت شهرستان رودان بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۲۵ هزار و ۵۴۸ نفر است و جزو چهار شهرستان پرجمعیت و همچنین جوان هرمزگان است که تاکنون مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها