چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
نشست «رویکرد انسان‌شناختی و محیط زیست» در دانشگاه هنر ایران برگزار می شود

دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر با همکاری انجمن علمی پژوهش هنر دانشگاه هنر ایران، نشست تخصصی با عنوان «رویکرد انسان‌شناختی و محیط زیست» را برگزار می‌کند.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر با همکاری انجمن علمی پژوهش هنر دانشگاه هنر ایران، نشستی تخصصی با عنوان «رویکرد انسان‌شناختی و محیط زیست» برگزار می‌کند. این نشست با هدف بررسی رابطه انسان‌شناسی و محیط زیست و تأثیرات این رویکرد بر مطالعات هنر برگزار خواهد شد.

سخنران این نشست، دکتر ناصر فکوهی، استاد برجسته انسان‌شناسی از دانشگاه تهران، خواهد بود. او به تحلیل جنبه‌های انسان‌شناختی در تعامل با محیط زیست خواهد پرداخت. همچنین، دکتر محمدرضا مریدی، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر ایران، به‌عنوان دبیر نشست حضور خواهد داشت و به مدیریت بحث‌ها خواهد پرداخت.

این رویداد روز شنبه، ۵ آبان ماه، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر ایران، سالن پژوهشکده هنر برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که ورود به این پردیس با ارائه کارت شناسایی امکان‌پذیر خواهد بود.

علاقه‌مندان به حوزه‌های انسان‌شناسی، محیط زیست و هنر می‌توانند از این نشست بهره‌مند شوند و با تازه‌ترین دیدگاه‌ها در این زمینه‌ها آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها